Wednesday, June 9, 2021

BBM 3410- 2021- MINGGU 11- KISAH SEDIH (FACEBOOK)


Hai semua!! Untuk minggu 11 ni, kami ditugaskan untuk berkongsi tentang cerita sedih yang pernah kami alami di laman facebook. Kalau nak cerita pasal cerita sedih, mestilah banyak tak terkira kan. Tapi, untuk kali ini, saya taknak lah cerita tentang cerita sedih yang saya alami sekarang ni sebab tak seronok hahaha sebab cerita sedih masa kecil-kecil dulu lagi seronok. Bukan apa, cerita sedih masa kecil dulu bila ingat semula jadi cerita kelakar. Maksud saya bukannya cerita tu jadi sebenarnya kelakar tak xD cumaa masa kecil dulu memang saya rasa sedih cuma bila ingat semula dan jadi kenangan rasa kelakar pulak. Apa pun sebab sekarang ni masih musim pandemik, ramai stress dan sebagainya, saya taknak lah kongsi cerita sedih yang depressed jadi saya lagi suka kongsikan cerita sedih pengalaman dan kenangan masa kecil. Rasa manis sikit yang pasti baca tak rasa depressed hehe. Nak tahu apa cerita sedih yang saya kongsikan??? HAAAA PI TENGOK FACEBOOK SAYA SEKARANG HEHE XD


Perkongsian cerita sedih saya di facebook:


                       



Komen di post cerita sedih kawan-kawan facebook:

                         


                            

No comments:

Post a Comment

Tugasan Mingguan

BBM3410-2021-MINGGU 1B

 CERITA SOSIAL 1: NENEK DAN DATUK Watak Latar Tempat Latar Masa Latar Masyarakat   Emosi P...