Wednesday, June 9, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 11- ALAM SEMULA JADI (TWITTER)


Hai semuaaaaa!! Perkongsian di twitter kali ini adalah tentang alam semula jadi. Kalau nak cerita tentang alam semula jadi ni sangaaaat lah banyak. Tapi perkara yang paling saya suka dengan alam semula jadi ialah apabila saya dapat rasa sendiri ketenangan dan keindahan alam tu. Perkara yang sering berkait dengan alam semula jadi ni mesti saya akan teringat akan aktiviti hiking. Biasalah hiking kan masuk hutan, panjat bukit, daki gunung dan rasa angin tenangnya hutan. Bunyi unggas dan haiwan hutan selalu buat saya rasa tenang. Ahhhh rindunya nak hiking dan masuk hutan. Itu adalah antara tempat kegemaran saya dulu sebelum pandemik ni berlaku, setiap minggu mesti pergi hiking. Saya juga bernasib baik sebab rumah dekat dengan bukit yang boleh dan selamat didaki. Jadi, jom semua baca kisah tentang alam semula jadi yang telah saya dan kawan-kawan kongsikan di twitter!!! hihi <333


 Perkongsian tentang alam semula jadi di twitter saya:

                         

                         


Quote tweet perkongsian kawan kawan di twitter:

                         


                       

No comments:

Post a Comment

Tugasan Mingguan

BBM3410-2021-MINGGU 1B

 CERITA SOSIAL 1: NENEK DAN DATUK Watak Latar Tempat Latar Masa Latar Masyarakat   Emosi P...