Wednesday, June 2, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10- KESEDARAN (TWITTER)

Hai semua! Hari ni saya nak kongsikan post bertemakan kesedaran yang telah dikongsikan oleh saya dan kawan kawan menerusi laman sosial twitter. Saya dan kawan-kawan telah mengongsikan pelbagai tweet atau ciapan berkaitan kesedaran  kemudian kami juga membalas tweet antara satu sama lain menggunakan laman sosial twitter tersebut dengan quote tweet yang telah dikongsikan. Jadi, jom sama sama lihat post berkaitan kesedaran yang telah kami kongsikan di lama sosial twitter. Terdapat tweet rakan-rakan yang turut berkongsi gambar berkaitan kesedaran. Kesedaran ni sesiapa pun boleh rasa, sedar bila lakukan kesilapan, sedar untuk terus berusaha dan kesedaran untuk menjadi lebih baik. 


Tweet di laman twitter saya:



Quote tweet saya daripada tweet rakan-rakan:

                         


                         





Kehadiran:


No comments:

Post a Comment

Tugasan Mingguan

BBM3410-2021-MINGGU 1B

 CERITA SOSIAL 1: NENEK DAN DATUK Watak Latar Tempat Latar Masa Latar Masyarakat   Emosi P...