Thursday, June 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13- SUASANA (INSTAGRAM)

Hai semua!! Sekarang dah minggu 13 ni, kami ditugaskan untuk berkongsi tentang suasana yang kami pernah rasa, lihat dan alami selama ni. Kalau nak kata tentang suasana ni, banyak sangat perkara berlaku di sekeliling kita. Terdapat pelbagai suasana yang kita alami sepanjang kita hidup ni. Dan terdapat pelbagai juga suasana yang berlaku tanpa kita sedari. Antara suasa kegemaran saya semestinya suasana bersama keluarga atau dikelilingi orang ramai yang sangat rapat dengan saya kerana saya dapat merasakan suasana kasih sayang bersama mereka. Selain itu, suasana ketika bersendirian juga kadang kala memberikan ketenangan contohnya ketika hujan. Suasana ketika hujan sangat menyenangkan dengan bunti hujan dan bayu angin yang sejuk dan lembut. Semua suasana ni akan jadi satu memori dan kenangan yang indah kelak. Jadi jom tengok perkongsian post oleh saya dan rakan rakan di laman instagram kami.


Perkongsian laman instagram saya:




Perkongsian laman instagram rakan-rakan:
                     

                    


No comments:

Post a Comment

Tugasan Mingguan

BBM3410-2021-MINGGU 1B

 CERITA SOSIAL 1: NENEK DAN DATUK Watak Latar Tempat Latar Masa Latar Masyarakat   Emosi P...