Wednesday, April 21, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5-INSTAGRAM

PERKONGSIAN POST TENTANG KETENANGAN DI LAMAN SOSIAL INSTAGRAM.

Hai semua! Hari ini saya nak kongsikan antara post yang telah saya dan rakan-rakan saya yang lain kongsikan di laman sosial instagram tentang ketenangan. Sebenarnya banyak gambar yang boleh kita kategorikan dalam tema ketenangan ni. Gambar yang membawa ketenangan ni pun mampu buat kita tenang saja bila tengok. Jom lihat antara perkongsian post gambar tentang ketenangan yang kami kongsikan.


POST INSTAGRAM SAYA: TARIKH 22 APRIL 2021




POST INSTAGRAM RAKAN-RAKAN:


                     


                    


                    


                     


                    




POST INSTAGRAM SAYA: TARIKH 27 APRIL 2021



POST INSTAGRAM RAKAN-RAKAN:

                     


                     


                     


                     


                     


Cantikkan gambar-gambar yang telah dikongsikan oleh rakan-rakan saya ini. Semua gambar membawa satu tema yang sama iaitu ketenangan. Seperti yang saya pernah kongsikan, tema ketenangan ini mempunyai makna yang luas dimana kita dapat merasai ketenangan dari segi fikiran, jiwa dan fizikal. Kongsikan juga pengalaman awak semua bagaimana ketenangan itu boleh wujud dari segi fotografi yang diambil. :))

No comments:

Post a Comment

Tugasan Mingguan

BBM3410-2021-MINGGU 1B

 CERITA SOSIAL 1: NENEK DAN DATUK Watak Latar Tempat Latar Masa Latar Masyarakat   Emosi P...