Wednesday, April 21, 2021

BBM3420-2021-MINGGU 5-TWITTER

PERKONGSIAN TENTANG NILAI ESTETIKA DI LAMAN SOSIAL TWITTER.

Hai semua!! Hari ini saya nak kongsikan tentang post terbaru saya di lama sosial twitter tentang nilai estetika. Saya juga akan kongsikan beberapa perkongsian post yang telah dibuat oleh rakan-rakan saya yang lain. Kami telah berkongsi tentang maksud nilai estetika yang pasti dapat difahami oleh semua. Jadi di sini saya sertakan beberapa post dari kawan-kawan saya dan juga post saya sendiri. Jom kita tengok!! ^,^


LAMAN TWITTER SAYA: TARIKH 22 APRIL 2021



LAMAN TWITTER RAKAN-RAKAN:

                 

 
                


                


                 


                     



LAMAN POST TWITTER SAYA: TARIKH 27 APRIL 2021 



LAMAN POST TWITTER RAKAN-RAKAN:


                    


                    


                    


                    


                    


Post kedua ini ialah sambungan tentang nilai estetika yang telah kami kongsikan sebelum ini. Bagi post yang kedua ini, kami telah menerangkan dengan lebih mendalam dan berkongsi beberapa contoh foto yang mempunyai nilai estetika. Jom kita sama-sama lihat post yang telah dikongsikan. :D

No comments:

Post a Comment

Tugasan Mingguan

BBM3410-2021-MINGGU 1B

 CERITA SOSIAL 1: NENEK DAN DATUK Watak Latar Tempat Latar Masa Latar Masyarakat   Emosi P...